Detalii tehnice: af283ac6ca37c56740609beedf52a386-2065409-400_400

Incep prin a aduce o explicatie in legatura cu titlul. Din ceea ce am citit eu pe internet, autorul a avut ideea de a da acest titlu cartii in urma unei discutii cu o persoana care i-a spus ca atunci cand postasul ii suna de doua ori la usa, ii aduce o veste proasta.

Cunoasterea explicatiei titlului duce la intelegerea legaturii cu textul. Ghinionul se reflecta asupra personajului Frank Chambers, care poposeste la localul unui ‘grecotei’, Nick Papadakis, unde se indragosteste de sotia acestuia, Cora, sentimentul fiind reciproc. Cei doi planuiesc sa il omoare pe grecotei pentru a ramane cu localul, insa planul le este dejucat de o pisica, care calca peste panoul electric, si sfarseste prajita, “cu picioarele in sus”. Cred ca partea asta mi-a placut cel mai mult, comicul adus de catre dracovenia de pisica intr-o situatie tragica. Grecoteiul supravietuieste, insa nu pentru mult timp, deoarece Cora si Frank planuiesc din nou sa il omoare, iar de data aceasta reusesc.

In urma investigatiei, sunt achitati amandoi de uciderea grecului. Dupa aceasta, cei doi, Cora si Frank traiesc in liniste o perioada, pana destinul ia o intorsatura absolut fantastica, desi tragica, * spoiler alert*  reflectand perfect vorba “Se-ntoarce roata”.

Personal, “Postasul suna intotdeauna de doua ori” mi s-a parut o carte extraordinara, exceptand motivul principal, adulterul. Cartea e scrisa intr-o maniera umoristica, te face sa stai cu sufletul la gura din ce in ce mai tare, cu fiecare pagina. Am citit-o in cateva ore doar. Mi-a placut cartea. Urmeaza sa vad filmul, sper sa fie cel putin la fel de bun precum cartea.